NEWMATEC 2017 je znalostné fórum zamerané na nové materiály, technológie a inovácie, ktoré určujú súčasné a budúce trendy automobilového a pridruženého priemyslu.
Konferencia je pod záštitou Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky
Gary Hamel is one of the world’s most influential and iconoclastic business thinkers. He has worked with leading companies across the globe and is a dynamic and sought-after management speaker. Hamel has been on the faculty of the London Business School for more than 30 years and is the director of the Management Innovation eXchange.
Hamel has written 17 articles for the Harvard Business Review and is the most reprinted author in the Review’s history. His landmark books have been translated into more than 25 languages. His most recent bestsellers are The Future of Management and What Matters Now. In these volumes, Hamel presents an impassioned plea for reinventing management and lays out a practical blueprint for building organizations that are “fit for the future.”
Fortune magazine describes Hamel as “the world’s leading expert on business strategy,” and the Financial Times calls him a “management innovator without peer.” Hamel has been ranked by The Wall Street Journal as the world’s most influential business thinker and is a fellow of the Strategic Management Society and of the World Economic Forum.
Hamel’s groundbreaking concepts such as “strategic intent,” “core competence,” “industry revolution,” and “management innovation,” have changed the language and practice of management in organizations around the globe.
Hamel’s work inside of organizations has been equally pioneering. Highlights include:
In his work, Hamel has led transformational efforts in some of the world’s most notable companies and has helped to create billions of dollars in shareholder value.
Hamel is one of the world’s most sought-after management speakers on the topics of strategy, leadership, innovation and change.
Vedie vo Volkswagen Slovakia, a.s. oddelenie Vonkajšie vzťahy/ životné prostredie/sociálne služby. V minulosti vo Volkswagen Slovakia zodpovedal za riadenie celej logistiky a pôsobil tiež vo viacerých riadiacich funkciách v rámci koncernu Volkswagen v Portugalsku a USA. Od roku 2018 zastáva počas druhého volebného obdobia funkciu prezidenta Zväzu automobilového priemyslu Slovenskej republiky. V roku 2018 bol zvolený za viceprezidenta Asociácie priemyselných zväzov a dopravy.
Ivan Hodač is a Founder and President of the Aspen Institute Prague. He was Secretary-General of the European Automobile Manufacturers’ Association (ACEA) from 2001 until October 2013. He is the Chairman of the Board at cabinet DN. The Financial Times listed him among the most influential personalities in Brussels politics. Before joining ACEA, he was Senior Vice-President and Head of the Time Warner Corporate office for Europe. Previously he was Secretary-General of the trade organization IFMA/IMACE, Senior Economist at Didier & Associates, and Assistant Professor at the College of Europe, Bruges. He was born in Prague, where he studied mechanical engineering. He completed his education in economics and political science at the University of Copenhagen and the College of Europe in Bruges (European studies).
Dr. Martin Koers vyštudoval ekonomiku a obchodnú administratívu v Nemecku a Veľkej brlitánií (Edinburgh). Po tom ako pracoval na oddelení marketingu na Univerzite Muenster (Nemecko), vyučoval ako hosťujúci profesor na Univerzite v Illinois (USA), pred tým ako sa presunul do európskej Ford Motor Company v Cologne. Vo Forde zastával rôzne vedúce pozície pred tým ako začal svoju kariéru v nemeckom Zväze automobilového priemyslu(Verband der Automobilindustrie – VDA) vo Frankfurte a Berlíne ako riaditeľ divízie hospodárskej politiky a ochrany životného prostredia. Súčasne vyučuje na Univerzite Zeppelin vo Friedrichshafene v Nemecku.
Maroš Šefčovič (1966) je slovenský kariérny diplomat a od 1. novembra 2014 podpredsedom Európskej komisie zodpovedným za Energetickú úniu, kde koordinuje tím 14 komisárov.
V roku 2014 bol zvolený za poslanca Európskeho parlamentu, s najvyšším počtom preferenčných voličských hlasov zo všetkých slovenských kandidátov. V rokoch 2010 -2014 bol podpredsedom Európskej komisie zodpovedným za medziinštitucionálne vzťahy a administratívu. V rokoch 2009-2010 zastával funkciu európskeho komisára zodpovedného za vzdelávanie, kultúru, šport a mládež.
Maroš Šefčoviť pôsobil v rokoch 2004-2009 ako Stály predstaviteľ SR pri EÚ a ako diplomat od roku 2004 v Zimbabwe, Kanade a Izreali, kde v posledných dvoch krajinách pôsobil ako veľvyslanec.
Študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, na Moskovskom štátnom inštitúte pre medzinárodné vzťahy a v roku 1990 získal titul JUDr. na Právnickej fakulte UK v Bratislave. V rokoch 1990-1991 pokračoval v odbornom štúdiu na Université d´Eté de Perpignan vo Francúzsku a na Hoover Institution Stanfordskej univerzity v USA. V roku 2000 získal titul PhD. z medzinárodného a európskeho práva na Univerzite Komenského v Bratislave.
Vo voľnom čase sa venuje najmä športu, čítaniu a kinu.
Je ženatý a má 3 deti.
1.marec 2017 Generálny riaditeľ
Výrobné centrum PSA Groupe Slovakia v Trnave
2015 Riaditeľ závodu na výrobu malých úžitkových vozidiel
Závod PSA Groupe v Hordain, Francúzsko
2014 Riaditeľ prevádzky montáže
Závod PSA Groupe v Rennes, Francúzsko
2011 Priemyselný riaditeľ
Závod PSA Groupe v Rennes, Francúzsko
2007 Projektový manažér pre industrializáciu vozidla 508
Závod PSA Groupe v Rennes, Francúzsko
2004 Vedúci výrobnej linky na prevádzkach kvality a montáže
Závod PSA Groupe v Rennes, Francúzsko
1994 Vedúci výrobnej jednotky a skupiny, následne Vedúci technickej skupiny a Zabezpečenia kvality na prevádzkach montáže, lakovne, kvality
Závod PSA Groupe v Aulnay-sous-bois, Francúzsko
VZDELANIE
2004 Inžiniersky diplom z Ecole Nationale des Ponts et Chaussées
2004 Postgraduálne štúdium v oblasti Organizácia a riadenie systémov výroby
Metodológii Six Sigma a Lean sa venuje viac ako 12 rokov. Veľkú časť skúseností a vzdelania v tejto oblasti získal v vo výrobnej sfére pre automobilový priemysel v zahraničí. Na Slovensku pôsobil v strojárskom a elektrotechnickom priemysle ako projektový manažér a Continuous Improvement manažér. Je certifikovaný Six Sigma Black Belt a aktuálne jeho poslanie je zavádzať metodiku Robustného inžinierstva (Design for Six Sigma) vo vývoji interiérov automobilov v Technickom Centre Yanfeng Slovakia Automotive Interior Systems v Trenčíne.
Absolvent Strojníckej fakulty STU v Bratislave. Celý svoj profesionálny život venuje digitalizácii a automatizácii v priemysle. Svoju kariéru začal na Strojníckej fakulte SVŠT, zaoberal sa automatizáciou predvýrobných fáz pre koncern ZTS. V roku 1991 spoluzakladal spoločnosť SOVA, dnes známej pod názvom SOVA Digital. Šesť rokov viedol komisiu pre výskum, vývoj a inovácie pri Zväze automobilového priemyslu SR. Bol členom Rady vlády pre vedu, techniku a inovácie. Je jedným z iniciátorov a lídrov Združenia inteligentného priemyslu – Industry4UM.
František Simančík je členom prezídia Slovenskej akadémie vied. Je vedúcim akademického inovačného centra pre ľahké kovy a kompozity (INOVAL) a koordinátorom Centra excelentnosti pre výskum a vývoj v oblasti štrukturálnych kompozitov pre strojárstvo a lekárske aplikácie. Jeho výskum sa zameriava na vývoj nových ľahkých konštrukčných materiálov vrátane kompozitov s kovovou matricou alebo kovových pien. Medzi hlavné výsledky výskumu patrí vývoj technológie kovovej peny s niekoľkými úspešnými aplikáciami v konštrukciách karosérií automobilov a aplikácie častí MMC, kde sa vyžaduje účinné hospodárenie s teplom. Koordinoval viac ako 30 výskumných projektov vrátane 13 medzinárodných projektov a úspešne dohliadal na 9 doktorandov.
Jaroslav Kouřil sa problematike ľudských zdrojov venuje takmer 30 rokov. V súčasnosti je riaditeľom ľudských zdrojov na Slovensku v nadnárodnej spoločnosti Faurecia. Faurecia, ako významný svetový hráč na poli subdodávateľov v automobilovom priemysle, dnes na Slovensku zamestnáva cca 2,5 tisíc zamestnancov. Jaroslav má bohatú kariéru v nadnárodných korporáciách v automobilovom priemysle, industriálnom sektore, v energetike, ale aj skúsenosť v štátnej sfére. Ukončil post graduálne štúdium v oblasti finančného práva na Univerzite Komenského. Ukončil medzinárodné štúdium manažmentu v Holandsku a Českej Republike.
Profesor pre oblasť bezpečnosti technických zariadení a teórie rizík. Rektor TU v Košiciach v rokoch 2000 až 2007, prezident Zväzu automobilového priemyslu SR v rokoch 2015 až 2017. V súčasnosti Koordinátor vodíkových technológii v SR a členom autorských kolektívov na vypracovanie Národnej vodíkovej stratégie /NVS/ SR ako aj Akčného plánu k NVS.
Dátum narodenia: 20. 8. 1970
Vzdelanie: | |
2007 – 2010 |
Ekonomická univerzita Bratislava, Podnikovohospodárska fakulta Košice, obhajoba dizertačnej práce /titul PhD./ |
1991 – 1995 | Ekonomická univerzita Bratislava, Podnikovohospodárska fakulta Košice, odbor manažment, marketing a účtovníctvo /titul Ing./ |
1989 – 1991 | Vysoká škola ekonomická Praha, odbor zahraničný obchod |
1985 – 1989 | Gymnázium Kráľovský Chlmec |
Profesionálna prax: | |
06/2012-03/2016 | Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Bratislava, štátny tajomník |
04/2012-06/2012 | Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Bratislava, poradca ministra |
09/2010-04/2012 | Slovenský vodohospodársky podnik, š. p. – Odštepný závod Košice – ekonomický námestník |
07/2010-09/2010 | Advanz, s. r. o. Košice – riaditeľ spoločnosti |
04/2007-06/2010 | Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Bratislava, generálny riaditeľ sekcie stratégie |
11/2005-03/2007 | súkromné spoločnosti v Košiciach – účtovník a finančný manažér |
08/1995-11/2005 | Východoslovenské strojárne, a. s., Košice, asistent GR, riaditeľ závodu, finančný riaditeľ spoločnosti |
Jazykové znalosti: | Maďarský jazyk – pokročilý (slovom aj písmom) Anglický jazyk – pokročilý (slovom aj písmom) Nemecký jazyk – stredne pokročilý (slovom aj písmom) Ruský jazyk – stredne pokročilý (slovom aj písmom)Španielsky jazyk – začiatočník |
Ing. Ján Lábaj, PhD. študoval na Katedre konštruovania a častí strojov Žilinskej univerzity v Žiline. V spoločnosti CEIT pôsobí od roku 2011, významne sa podieľal na výskume, vývoji a zavádzaní mobilných robotických systémov do priemyselnej praxe. Od decembra 2015 je riaditeľom spoločnosti CEIT Technical Innovation, ktorá je súčasťou skupiny CEIT.
Tomáš Polaščin (37) zodpovedá vo Volkswagen Slovakia za výrobné technológie a tím technologických expertov spoločnosti. Vo svojej funkcii sa stal minulý rok člen koncernového strategického projektu „Výroba budúcnosti“, ktorý sa zaoberá prípravou výrobných procesov na elektromobilitu a digitalizáciu produktu a výrobných technológií.
Potreba silnejšej interakcie a spolupráce v našom automobilovom regióne podnietila vznik myšlienky sústrediť široké spektrum odborníkov pôsobiacich v oblasti výroby automobilov a komponentov do jedného výnimočného podujatia. Konferencia NEWMATEC poskytuje príležitosť na aktívny networking, ktorému je vyhradená viac ako tretina programového času konferencie.
Inovácie nevyžadujú iba teóriu, ale najmä praktické skúsenosti z oblasti vývoja a aplikácie poznatkov. NEWMATEC 2017 kladie dôraz na nové materiály a technológie, spája manažérov, biznis lídrov, akademikov a think-tank expertov do spoločenstiev, v ktorých sa tvoria hodnoty.
Celok tvoria detaily. My to vieme. Našou ambíciou je tvoriť kvalitné podujatie spojené so silnou značkou. NEWMATEC nie je iba konferencia, je to udalosť, ktorá sa každý rok stane zdrojom Vašej inšpirácie.