NEWMATEC je medzinárodné znalostné fórum zamerané na nové materiály, technológie a inovácie, ktoré určujú súčasné a budúce trendy automobilového a pridruženého priemyslu.
Sigrid de Vries zastávala za posledných 25 rokov rôzne pozície v oblasti verejných záležitostí, priemyslu a médií.
Sigrid de Vries je generálnou tajomníčkou CLEPA od roku 2017. V úzkej spolupráci s tímom asociácie a jej členmi sa veľká časť jej každodennej práce sústreďuje na transformáciu smerom k bezpečnej, inteligentnej a udržateľnej mobilite, premietnutie technologických riešení a priemyselnej reality tohto odvetvia do konkrétne politické odporúčania.
Holanďanka Sigrid vyštudovala žurnalistiku v Holandsku a v roku 1994 nastúpila do tamojšieho finančného denníka v Amsterdame. Od roku 1998 zastrešovala politiku EÚ, vnútorný trh a rozširovanie ako korešpondentka EÚ v Bruseli.
Sigrid sa v roku 2002 presťahovala do Berlína v Nemecku, aby informovala o politike, medzinárodných vzťahoch, ekonomike a obchode v krajine. V roku 2006 sa stala riaditeľkou pre komunikáciu a styk s verejnosťou v Európskom združení výrobcov automobilov (ACEA) v Bruseli. Od roku 2012 viedla oddelenie vonkajších vzťahov a komunikácie v CNH Industrial v Turíne v Taliansku ako viceprezidentka a členka riadiaceho výboru regiónu EMEA.
Pred nástupom do CLEPA bola Sigrid generálnou tajomníčkou Asociácie európskeho priemyslu stavebných zariadení (CECE) v Bruseli.
Dr. Oliver Grünberg absolvoval štúdium fyziky na Technickej univerzite v Braunschweigu, kde následne získal aj doktorát zo strojárstva. Pre koncern Volkswagen pracuje od roku 1995. V rokoch 2007 až 2009 viedol oblasť výroby vozidiel v závode Volkswagen Group Rus v meste Kaluga. V roku 2010 zastával pozíciu Managing Director a Director Technical Affairs v ŠKODA AUTO India. O dva roky neskôr prevzal zodpovednosť za projekt VGR-GAZ v Nižnom Novgorode. V rokoch 2014 až 2017 viedol odbor plánovania značky ŠKODA AUTO v Mladej Boleslavi. Odtiaľ sa v roku 2017 opäť vrátil do Ruska, kde pôsobil ako technický riaditeľ a zástupca generálneho riaditeľa vo Volkswagen Group Rus v Kaluge. Od roku 2019 je predsedom predstavenstva a členom predstavenstva pre technickú oblasť vo Volkswagen Slovakia.
Rüdiger Lentz začínal ako nekariérny dôstojník v nemeckom Bundeswehri, vyštudoval históriu a politológiu na univerzite v Hamburgu a svoju novinársku kariéru začal ako vojenský korešpondent pre spravodajský magazín Der Spiegel. Začiatkom 80. rokov sa presťahoval do WDR, kde sa stal manažérom redakcie a komentátorom zahraničnej politiky pre prvý národný kanál ARD. Lentz bol potom šéfredaktorom RIAS v Berlíne a neskôr šéfom kancelárie a hlavným korešpondentom pre Deutsche Welle v Bruseli a Washingtone. V rokoch 2013 až 2020 viedol German American Aspen Institute v Berlíne. Bol spoluzakladateľom German American Business Council vo Washingtone, je dlhoročným členom Atlantic Bridge a je členom prestížnej nemeckej rady pre zahraničné vzťahy. Aktuálne pôsobí ako hlavný poradca pre európsku agentúru pre verejné záležitosti Rud Pedersen.
Štefan Rosina je v súčasnosti prezidentom MATADOR Group a predsedom predstavenstva Matador Holding, a. s. V roku 1984 začal svoju kariéru v Matadore na rôznych pozíciách vo výrobe. Od roku 1985 pôsobil ako vedecký pracovník, technický inžinier na oddelení investícií a riaditeľ odboru technického rozvoja. Od roku 1997 pôsobil ako viceprezident pre rozvoj vedy a techniky, viceprezident pre stratégiu a predseda dozornej rady. V súčasnosti predstavuje významného lídra v celej skupine MATADOR. Snaží sa pripraviť všetky kľúčové aspekty spoločnosti na významné technologické desaťročie.
Vedie vo Volkswagen Slovakia, a.s. oddelenie Vonkajšie vzťahy/ životné prostredie/sociálne služby. V minulosti vo Volkswagen Slovakia zodpovedal za riadenie celej logistiky a pôsobil tiež vo viacerých riadiacich funkciách v rámci koncernu Volkswagen v Portugalsku a USA. Od roku 2018 zastáva počas druhého volebného obdobia funkciu prezidenta Zväzu automobilového priemyslu Slovenskej republiky. V roku 2018 bol zvolený za viceprezidenta Asociácie priemyselných zväzov a dopravy.
Ivan Hodač is a Founder and President of the Aspen Institute Prague. He was Secretary-General of the European Automobile Manufacturers’ Association (ACEA) from 2001 until October 2013. He is the Chairman of the Board at cabinet DN. The Financial Times listed him among the most influential personalities in Brussels politics. Before joining ACEA, he was Senior Vice-President and Head of the Time Warner Corporate office for Europe. Previously he was Secretary-General of the trade organization IFMA/IMACE, Senior Economist at Didier & Associates, and Assistant Professor at the College of Europe, Bruges. He was born in Prague, where he studied mechanical engineering. He completed his education in economics and political science at the University of Copenhagen and the College of Europe in Bruges (European studies).
Dr. Dietmar Weigt sa narodil v Bonne (Nemecko) v roku 1968. Je držiteľom titulu PhD. v strojárstve z Ruhr-University Bochum (Nemecko) a titul MBA z University St. Gallen (Švajčiarsko) a RWTH Aachen (Nemecko). Pôsobil na rôznych manažérskych pozíciách v oblasti strojárstva a výroby komponentov pohonných jednotiek a podvozkov v rámci skupiny ZF v Nemecku a na Slovensku. V roku 2014 sa stal členom predstavenstva ZF Slovakia av roku 2021 bol vymenovaný za predsedu. Vo voľnom čase sa venuje rodinnému životu s manželkou, 2 synmi a dcérou, ako aj záhradke a 3D tlači.
Ondrej je český poslanec Európskeho parlamentu (zvolený za ANO v r. 2019) v politickej skupine Renew Europe. Je členom výboru ECON a v tejto funkcii je predsedom pracovnej skupiny pre prístup k financiám pre malé a stredné podniky. Zasadá aj v dvoch ďalších výboroch – výbore TRAN a výbore LIBE. Jeho portfólio siaha od dopravy a cestovného ruchu až praktické využitie nových technológií, napríklad tých, ktoré sú založené na umelej inteligencii, alebo širším prístupom a využitím digitálnych financií pre podniky a spotrebiteľov.
Ondrej je hlavným vyjednávačom a hovorcom politickej frakcie Renew Europe a skupiny vo výbore ECON pre trhy v regulácii kryptoaktívnych aktivít. Aktuálne pracuje na návrhu nariadenia EÚ o trhoch s kryptoaktívami. Bol tiež spravodajcom pre Akt o digitálnych trhoch (DMA) vo výbore LIBE. V súčasnej dobe sa tiež zaoberá prípravou niekoľkých legislatívnych návrhov naprieč svojimi výbormi v oblasti zdanenia energií alebo zriadenia Sociálneho klimatického fondu.
Pokiaľ ide o legislatívu, jeho súčasnou hlavnou oblasťou záujmu je digitálny svet, najmä rastúca digitalizácia ekonomiky. V roku 2020 bol spravodajcom za Európsky parlament správy s titulom Digitálne financie: vznikajúce riziká v kryptoaktivách – výzvy v oblasti regulácie a dohľadu v oblasti finančných služieb, inštitúcií a trhov, ktorá obsahovala odporúčania pre Európsku komisiu.
V rámci budovania európskych kapitálových trhov a smerovania k únii kapitálových trhov sa Ondrej zúčastnil vyjednávania viacerých právnych predpisov, viedol prácu Parlamentu na rade politík týkajúcich sa daní, vrátane prvkov nového európskeho režimu DPH, ako je modernizácia pravidiel pre elektronický obchod.
Russell Leslie, výkonný riaditeľ Jaguar Land Rover Slovakia, má takmer tridsať rokov skúseností v automobilovom priemysle z pôsobenia v oblasti Manufacturing v Jaguar Land Rover. Svoju kariéru začal vo výrobných prevádzkach, kde postupoval cez pozíciu group lídra, vedúceho výroby a výrobného manažéra v rámci oddelenia výroby, kvality a spustenia prevádzky, neskôr na seniorskú riadiacu pozíciu v rámci Advanced Manufacturing Engineering vo Veľkej Británii.
Má rozsiahle skúsenosti získané z výstavby a zahájenia nových projektov. Bol prvým zamestnancom projektu výstavby a rozbehu výrobného závodu v Changshu v Číne a zodpovedal za jeho spustenie, výrobu a kvalitu. Po návrate do Veľkej Británie niekoľko rokov pôsobil v závode v Halewoode ako technický riaditeľ karosárne, ako aj montáže.
Na Slovensku pôsobí od roku 2017, kam prišiel ako manažér realizácie projektu výstavby a rozbehnutia nitrianskeho závodu Jaguar Land Rover a od februára 2019 sa ujal jeho vedenia
Robert Baumgartner je od roku 2015 generálny riaditeľ Hyundai Motor Slovensko. Počas tridsiatich rokov pôsobenia v oblasti automobilovej distribúcie, marketinu a služieb na Slovensku aj v zahraničí viedol firmu Škoda Auto Slovensko, IVECO SR a riadil medzinárodný obchod s náhradnými dielmi v IVECO SpA, Taliansko. Má inžiniersky titul zo strojárstva v obore Konštrukcia motorových vozidiel.
Jens Hörning je partnerom v PwC, vo firme pôsobí 25 rokov. Svoju kariéru začal vo Frankfurte v Nemecku, v roku 2002 prešiel do PwC Česká republika, kde sa 4 roky staral o nemeckú obchodnú skupinu so zameraním na klientov z oblasti automotive. Od roku 2006 pôsobí v Bratislave na Slovensku a vedie nemeckú obchodnú skupinu pre Slovensko a CEE. Jens Hörning je PwC CEE Automotive Industry Leader. Je certifikovaným audítorom a daňovým poradcom.
Jo Leinen študoval právo a ekonómiu v Saarbrückene/Bonne, bol niekoľkoročným právnikom vo Freiburgu, ministrom životného prostredia v Sársku, poslancom Európskeho parlamentu, predseda výborov ENVI a AFCO, predseda čínskej delegácie Európskeho parlamentu, čestný predseda European Movement International (EMI).
David Kříž vyštudoval Právnickú fakultu Univerzity Palackého a absolvoval certifikačný program v odbore obchodné právo na Kalifornskej univerzite v Berkeley. V spoločnosti Iveco (súčasť CNH Industrial group) pracuje od roku 1998 na rôznych pozíciách právneho oddelenia a oddelenia dodržiavania predpisov. David v súčasnosti zastáva pozíciu generálneho poradcu Iveco Group pre Európu a v roku 2020 bol vymenovaný za generálneho riaditeľa Iveco Czech Republic, a. s. David je tiež členom rôznych predstavenstiev spoločností skupiny Iveco.
Ivan Kebísek je riaditeľ inžinierstva spoločnosti Yanfeng International Automotive Technology so sídlom v Trenčíne. Je zodpovedný za technické centrum Yanfeng v Trenčíne a je vedúcim inžinieringu pre Customer Business Units značiek FCA v skupine Stellantis (Fiat, Alfa Romeo, Maserati) a pre Suzuki v Európe. Jeho zodpovednosť zahŕňa výskum, vývoj a inžinierstvo pre produkty Yanfeng, hlavne so zameraním na interiéry – prístrojové panely, kokpity, podlahové konzoly a dverové panely.
Absolvent Strojníckej fakulty STU v Bratislave. Celý svoj profesionálny život venuje digitalizácii a automatizácii v priemysle. Svoju kariéru začal na Strojníckej fakulte SVŠT, zaoberal sa automatizáciou predvýrobných fáz pre koncern ZTS. V roku 1991 spoluzakladal spoločnosť SOVA, dnes známej pod názvom SOVA Digital. Šesť rokov viedol komisiu pre výskum, vývoj a inovácie pri Zväze automobilového priemyslu SR. Bol členom Rady vlády pre vedu, techniku a inovácie. Je jedným z iniciátorov a lídrov Združenia inteligentného priemyslu – Industry4UM.
Po štúdiu na ČVUT v Prahe (1972) pracoval 20 rokov v priemyselnom výskume vysoko preplňovaných dieselových a plynových motorov a získal titul Ph.D. v Národnom inštitúte pre strojový výskum v roku 1980. V roku 1982 nastúpil na Českú technickú univerzitu ako lektor, titul DrSc. v roku 1990 a profesor v roku 1993. Od roku 1994 do roku 2016 bol vedúcim katedry automobilovej techniky, bol dekanom Strojníckej fakulty (1997 – 2000) a prodekanom pre výskum a vývoj (2006 – 2017). Zameriava sa na návrh hnacích sústav a motorov a termodynamické optimalizácie založené na kombinovaných experimentoch a simulačných metódach. Je autorom viac ako 20 patentov a viac ako 100 článkov (nedávno publikovaných najmä v SAE Papers and Journals).
Založil a riadi slovenskú technologickú firmu M2M Solutions zameranú na podporu riadenia dodávateľského reťazca, logistiky a výrobných procesov. V súčasnosti sa venuje najmä vývoju nových produktov a inováciám v oblasti mobility a výroby. Zároveň spolupracuje na mnohých aktivitách, ktoré prispievajú k riešeniu výziev v oblasti výskumu a vývoja.
Za významný prínos pri budovaní ekosystému inteligentného priemyslu vrátane oblasti inteligentnej mobility a vesmírneho sektora získal v roku 2021 ocenenie v kategórii Osobnosť vedy a techniky.
Industry profesionál – 20 rokov v automobilovom priemysle – prevádzka a general manažment spoločnosti /turnarounds, greenfields/. Šampión Lean SixSigma a BB, úspešné implementácie WCM. Podieľal sa na rozbiehaní a reštrukturalizácii viacerých Tier1/Tier2 v Českej a Slovenskej republike. Posledné 3 roky sa špecializuje na I4.0 a na digitalizáciu prevádzkových procesov flexibilnými riešeniami s cieľom dosiahnuť okamžitú efektívnosť a produktivitu, riadenú spotrebu energií a odpadu pri podpore neustáleho zlepšovania prevádzkovej flexibility a nákladov.
Vo Volkswagen Slovakia, a.s. vedie oddelenie Životného prostredia. Viac ako 16 rokov sa venuje aplikácii tém ochrany životného prostredia pri výrobe automobilov – implementácii požiadaviek legislatívy a environmentálnych manažérskych systémov do výrobných procesov, návrhu a nasadeniu environmentálnej stratégie či prípravy konceptov a plánov na znižovanie vplyvov na životné prostredie pre environmentálne a energeticky náročné technológie. Ako predseda Komisie environmentálnej legislatívy Zväzu automobilového priemyslu Slovenskej republiky pripravuje stanoviská a návrhy pre pripomienkovanie environmentálnej legislatívy SR a EÚ. Od roku 2021 pôsobí aktívne ako člen Rady vlády pre Zelenú európsku dohodu SR za Asociáciu priemyselných zväzov a dopravy. Vyštudovala Ochranu životného prostredia/geochémiu na Prírodovedeckej fakulte Univerzite Komenského v Bratislave, neskôr profesionálny MBA program „Automotive Industry“ Technickej univerzity Viedeň a Slovenskej Technickej Univerzity v Bratislave.
Milan Jurky je riaditeľom a konateľom spoločnosti Schaeffler Kysuce, jedného z najväčších výrobných závodov skupiny Schaeffler, popredného svetového dodávateľa pre automobilový a ostatný priemysel. V spoločnosti Schaeffler Kysuce pracuje viac ako 20 rokov a počas svojho pôsobenia si prešiel viacerými pozíciami – od skúseností v oblasti návrhu produktu, konštrukcie, technológie a Industrial Engineeringu, až po pozíciu riaditeľa a konateľa najväčšieho zamestnávateľa v Žilinskom kraji. Vďaka nemu sa výrobnému závodu podarilo získať dôležité investície a prioritné partnerstvo pre výskum a vývoj elektrických a hybridných vozidiel a systémov v rámci skupiny Schaeffler. Milan Jurky je úspešným absolventom a doktorandom Strojníckej fakulty Žilinskej univerzity. Od roku 2011 je ambasádorom tejto univerzity a aktívne propaguje štúdium technických odborov.
František Simančík je členom prezídia Slovenskej akadémie vied. Je vedúcim akademického inovačného centra pre ľahké kovy a kompozity (INOVAL) a koordinátorom Centra excelentnosti pre výskum a vývoj v oblasti štrukturálnych kompozitov pre strojárstvo a lekárske aplikácie. Jeho výskum sa zameriava na vývoj nových ľahkých konštrukčných materiálov vrátane kompozitov s kovovou matricou alebo kovových pien. Medzi hlavné výsledky výskumu patrí vývoj technológie kovovej peny s niekoľkými úspešnými aplikáciami v konštrukciách karosérií automobilov a aplikácie častí MMC, kde sa vyžaduje účinné hospodárenie s teplom. Koordinoval viac ako 30 výskumných projektov vrátane 13 medzinárodných projektov a úspešne dohliadal na 9 doktorandov.
Profesor pre oblasť bezpečnosti technických zariadení a teórie rizík. Rektor TU v Košiciach v rokoch 2000 až 2007, prezident Zväzu automobilového priemyslu SR v rokoch 2015 až 2017. V súčasnosti Koordinátor vodíkových technológii v SR a členom autorských kolektívov na vypracovanie Národnej vodíkovej stratégie /NVS/ SR ako aj Akčného plánu k NVS.
V roku 2015 ukončil univerzitu s titulom PhD. v odbore Mechatronika na Slovenskej technickej univerzite. V spoločnosti SOVA Digital pracuje v oblasti vývoja a výskumu Kyberfyzikálnych systémov zo zameraním na optimalizáciu procesov vo výrobe a logistike.
Absolvent STU v Bratislave, v odbore energetika. V spoločnosti SOVA Digital pracuje ako architekt riešení so zameraním na procesy v strojárskych spoločnostiach, hlavne v segmente zákazkovej výroby. Cieľom týchto riešení je postupné vytvorenie digitálneho riadenia podniku zodpovedajúce jeho potrebám a možnostiam.
Absolvent Strojníckej fakulty TU v Košiciach, autor odborných a popularizačných článkov. Aktuálne pôsobí ako špecialista pre inovačný manažment v spoločnosti SOVA Digital. Špecializuje sa na rozvoj inovačných zručností, inžinierskej kreativity a budovanie inovačnej kultúry v priemyselných podnikoch.
Tomáš hackol banku, v ktorej máte peniaze. Nebojte sa – na strane tých dobrých. S platnou zmluvou a s cieľom pomôcť. Svoj hackerský talent objavil ešte v detstve. Prvý program napísal ako osemročný. V dospelosti povýšil hobby na podnikanie. Má viac ako pätnásť rokov odbornej praxe v oblasti IT bezpečnosti. Pomáha spoločnostiam od veľkých finančných inštitúcií až po odvetvie priemyslu. Zabezpečenie vašej firmy je Tomášova vášeň. Je hacker bojujúci na vašej strane.
Pracoval v rôznych oblastiach hlavne ako manažér a líder – R&D, IE, Predaj, Kvalita. Pracovné skúsenosti v rámci EU. Počas posledných 10 rokov vybudoval (spolu s teamom) jedno z najväčších a najviac kompetentných R&D oddelení na Slovensku, vytvorením viac ako 200 pracovných miest, niekoľko 1000 m2 budov naplnených top technológiami, finálne so zodpovednosťou za „vlastných“ zákazníkov a základný vývoj (systémový vývoj, mechanika a SW). Fascinovaný ľuďmi, ako ľudská bytosť „pracuje“, ako fungujú vzťahy. Študoval zážitkovú pedagogiku, NLP neurolingvistické programovanie, tvorbu osobnostného profilu, aby mohol pri svojej práci pokryť všetky úrovne klientovho alebo teamového rozvoja. Založil spoločnosť Roriginal. Vytvoril vlastnú komplexnú metodiku „work-life“ balance, ktorá začína vnútorným šťastím, zdravím a silou, zobudením odolnosti voči externým faktorom, ktoré by mohli spustiť silné emócie, strach, stres alebo obmedzujúce presvedčenia. Začiatkom 2022 odchádza z korporátneho života a plne sa venuje už len rozvojom ľudí a teamov, ktoré chcú! Pomáha rozvíjať klientove silné stránky na maximum, aby dosahoval všetko čo chce vo svojom živote. S jedným cieľom tejto misie: MASTER YOUR LIFE NOW!
Lucky Yu, manažér oddelenia plánovania a marketingu z Master Transportation Company. Bol zodpovedný za zahraničný marketing v Master Group. Medzi hlavné skúsenosti v rámci Master Group patrí prezentovanie ich celkového riešenia dopravy vláde štátu Shan v Mjanmarsku, uskutočnenie výskumu v Kambodži pre prevádzku našej miestnej flotily a usporiadanie niekoľkých výstav a demonštrácií elektronických autobusov v Malajzii a na Strednom východe, starostlivosť o vládny projekt na Taiwane.
Patrik Križanský sa počas svojej kariéry venoval inovatívnym spoločnostiam a medzinárodným projektom zameraným na elektromobilitu a obnoviteľné zdroje. V súčasnosti vedie technologický startup Espio, ktorý sa zameriava na grafénové senzory pre batérie.
Spoluzakladal Slovenskú asociáciu pre elektromobilitu a v dnes ju vedie ako jej riaditeľ. Pôsobí aj ako viceprezident Európskej asociácie pre elektromobilitu (AVERE) so sídlom v Bruseli.
Je absolventom štúdia Executive MBA na Carlson School of Management (University of Minnesota) a Wirtschaftsuniversität Vienna (WU Wien). Ukončil tiež štúdium medzinárodných vzťahov a diplomacie na UMB v Banskej Bystrici.
Roman Kraľovanský začal svoju kariéru v Kia Slovakia na jar v roku 2005, keď začal pracovať na sekcii údržby na lisovni, neskôr pôsobil ako vedúci údržby pre sekcie lisovňa, zvarovňa a motoráreň až do roku 2009. Od roku 2010 bol menovaný za vedúceho oddelenia karosáreň, kde zodpovedal za výrobu karosérií vozidiel. Neskôr viedol počas piatich rokov finálnu montáž automobilov. V októbri 2017 bol menovaný do pozície vedúceho výrobnej subdivízie, pričom zodpovedal za kompletnú výrobu vozidiel od lisovania, cez ich zváranie, lakovanie vrátane montáže, k čomu v apríli 2022 pribudla aj výroba motorov. Od 1. septembra 2022 bol vymenovaný do funkcie vedúceho skupiny výroba vrátane oddelenia údržba.
Absolvent Strojníckej fakulty STU v Bratislave. Celý svoj profesionálny život venuje digitalizácii a automatizácii v priemysle. Svoju kariéru začal na Strojníckej fakulte SVŠT, zaoberal sa automatizáciou predvýrobných fáz pre koncern ZTS. V roku 1991 spoluzakladal spoločnosť SOVA, dnes známej pod názvom SOVA Digital. Šesť rokov viedol komisiu pre vedu a výskum pri Zväze automobilového priemyslu SR. Bol členom Rady vlády pre vedu, techniku a inovácie. Je jedným z iniciátorov a lídrov Združenia inteligentného priemyslu – Industry4UM.
Venujem sa obnoviteľnému stavebníctvu všeobecne. Mám rád jednoduché riešenia ktoré prinášajú túžený osoh, ale sú zároveň šetrné k prírode. Úspora financií je dnes pre každého dôležitá, preto sa držím dvoch zásad: Najlacnejšia energia je tá ktorú nemusíme vyrobiť, a nie som taký bohatý aby som si kupoval lacné a nie dobre fungujúce riešenia.
Potreba silnejšej interakcie a spolupráce v našom automobilovom regióne podnietila vznik myšlienky sústrediť široké spektrum odborníkov pôsobiacich v oblasti výroby automobilov a komponentov do jedného výnimočného podujatia. Konferencia NEWMATEC poskytuje príležitosť na aktívny networking, ktorému je vyhradená viac ako tretina programového času konferencie.
Inovácie nevyžadujú iba teóriu, ale najmä praktické skúsenosti z oblasti vývoja a aplikácie poznatkov. NEWMATEC kladie dôraz na nové materiály a technológie, spája manažérov, biznis lídrov, akademikov a think-tank expertov do spoločenstiev, v ktorých sa tvoria hodnoty.
Celok tvoria detaily. My to vieme. Našou ambíciou je tvoriť kvalitné podujatie spojené so silnou značkou. NEWMATEC nie je iba konferencia, je to udalosť, ktorá sa každý rok stane zdrojom Vašej inšpirácie.